Svensson Svensson

kvällen blev hastig:p 

täntke precis dra till Lisen då kommer mamma o pappa hem 
så då kunde jag inte sticka :p Så hjälpte dom med att packa upp all mat dom köpt 
sen så försökte mamma tvinga i mig nån äcklig köppizza , åt två bitar sen tog det stopp. 
sen åkte jag vidare till Daniel. 
vi har inte gjort något alls ! Men eftersom jag vakna så tidigt imorse 
så va de jävligt skönt :) 
Imorn drar vi nog till hackås :) tyvärr måste daniel till sin farmor och slita på lördag :( 
så de e inte säkert att vi kan åka till Hackås, Men hoppas :) för då får jag också köra bil hem :) 
vet inte vad vi ska göra imorn alls.  Kanske hyra film ? mysigt ! 

Just de , mathias är på kryssning så inatt hade jag pappas laptop , :D 
så då såg jag på svensson svensson, måste fan dra över dom på min data , 
så jävla kung :D 
Tråkigt nog kommer mathias hem imorn eftermiddag, och då lär jag inte få ha datan :(
men lär ju få lägga över alla svensson svensson till min data iallafall. 

Min systers barn kommer va hos oss imorn, eftersom madde och rolf ska ner till Göteborg tror 
jag det var :p  Dom kommer på lördag. det dom ska göra är HEMLIGT :) Ni får veta på lördag :) 

Nu ska jag gå till daniel han har popcorn :D MUMS ! 
Tjocka jag är igång igen ... FAN! .. Shit the same. Har tappat för mycket kilon under de senaste veckorna 
ska gå upp igen . Vill inte väga lite !   aja ! Slutpratat om min vitk ! 

PUssPUss och godnatt ♥<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0