kvällen med brudarna ! :)

hejsan på er . 
jag skulle åka till hackås förut idag elle jag o daniel . 
men blev inte så för då fick inte jag köra :( så då åker vi lite senare 
med daniels mamma :) VI ska äta tacos hemma :) sen vet jag ite vad vi gör ikväll 
men blir nog något bra :)  
Har suttit med sån här absonic ni vet som ska göra en "smalare" eller "muskligare" typ , 
sån har jag haft på armen nu , skit kul :D men jobbigt :p Kliar gör den också, man kan inte styra armen 
men den är igång i tio minuter sen stängs den av automatisk :P 



ni får också en outfit som jag hade på tjej kvällen :) 




Vi hörs senare ! PUSS !

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; ja typ i sanne

2009-11-03 @ 21:15:33
URL: http://linnlundqvist.bloggplatsen.se
Postat av: Linn

sv; tycke du? jag tycker själ att jag är ganska dum i huvudet XD

Skriv mera i bloggen ? :) puss

2009-11-06 @ 19:20:14
URL: http://LinnLundqvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0